קייטרינג בטבע

חברת קייטרינג בטבע מתמחה גם באירועי שבת חתן בבתי כנסת, אנחנו חברה שמכירה את קצב האירועים הללו, ויודעת גם לשמור על קצב הוצאת מנות בשריות מהיר. יחד עם זאת, לא לשכוח שיש לוודא תמיד לגבי חומרי הגלם הטריים שמוגשים, ממש כמו אלה שהשפית שלנו משתמשת בהם.

קול ששון וקול שמחה, מנה בשרית אוטוטו מגיעה, והיא תוגש לכם על ידי צוות הקייטרינג שמתמחה בהפקות אירועי בשר וגם בשר כשר לכל אירוע ואירוע. קייטרינג בטבע, היא חברה של שפים שמתמחים בדבר אחד בלבד – הסעדה איכותית לאירועים. החברה מקפידה תמיד על השירות הכי נעים שניתן להעניק ללקוחותיה ולאורחי האירועים, כך שאם אתם מחפשים אחר חברת קייטרינג לשבת חתן או לכל אירוע אחר, חייגו אלינו. זה תמיד כדאי לערוך שיחת טלפון קצרה עם שף החברה ולשוחח על הפקת השבת חתן שלכם. בשיחה, תוכלו להבין מי האנשים שמאחורי הקו, האם הם נעימים או פחות, האם "יש עם מי לדבר" וכדומה. השירות הנכון, מתחיל כבר בשיחת הטלפון עם מי שיגיש עבורכם באירוע הבא. אגב, ניתן גם לבקש להגיע כמעט לכל פינה בארץ.

שולחן קייטרינג לשבת חתן
שולחן קייטרינג לשבת חתן

תפריט קייטרינג לשבת חתן

החברה מתמחה בדבר אחד בלבד (מלבד בשר) – וזה הפקת אירוע מושלם שיגרום לכל האורחים שלכם למתוח חיוך מאוזן לאוזן, בעוד הידיים שלהם עמוסות במנות בשריות נפלאות ומגוונות. אם תרצו, ניתן גם לשכור את החברה בכדי שתספק לאירוע שלכם נתחי קצבים שיותירו אתכם שוקלים מחדש את כל נושא הדיאטה. במידה ואתם עורכים מסיבת שבת חתן צנועה וחמימה, אפשר כמובן גם להסתייע בשפים הפרטיים שלכם בכדי ליהנות מתפריטי בשר בסיסיים (אך עדיין SUPER טעימים).

בניית תפריטים לשבת חתן על ידי החברה ובשיתופכם, גם צריכה לכלול את בניית תפריט הקינוחים. התפריטים מוגשים על ידי שף קונדיטור שיודע בדיוק מה כל חך וחך מחפשים לנשנש אחרי מנות בשריות מובחרות. לא תמיד ניתן לבנות את תפריט הקינוחים בהתאמה אישית, ומומלץ מאוד לוודא עם חברת הקייטרינג שלכם מראש לגבי הנושא הזה.

ציוד לאירועי שבת חתן

היות והמון אנשים מעדיפים להפיק אירועים דווקא בחיק הטבע, כדאי תמיד לברר עם חברת הקייטרינג שלכם לגבי האפשרות לשכור ציוד הושבה לאירועים, שיקנה לכם את הנוחות המתאימה. אירוע שבת חתן בדרך כלל גם כוללות אירוח של אנשים מבוגרים יותר, ולא רק צעירים שמפזזים במשך רוב המסיבה. בשל סיבה זו, קייטרינג לשבת חתן בחיק הטבע, חייב גם לכלול את ציוד ההושבה הנכון.

על צוות החברה – קייטרינג לשבת חתן זאת מומחיות, הצוות שלנו תמיד ישמח לסייע בנושא הציוד לאירועים, וניתן להתרשם באתר החברה מסוגי הציוד שהיא מספקת לאירועים מסוגים שונים. ניתן לשכור פינות ישיבה שמזכירות את הזולות של פעם, קיימות מחצלות להשכרה, סכו"ם וכלי הגשה מהודרים, שולחנות, מזנונים ודלפקים, מפיות ומפות, ועוד ציוד שיקנה לכם אווירה מאוד נעימה בעת האירוע. חברת קייטרינג מומלצת לאירוע שבת חתן, היא חברה שתמיד תדאג לגבות את האירועים שלכם באמצעות גנרטורים חירום. אנו מבטיחים כי שבת החתן שלכם שלכם תהיה מיוחדת ואיכותית. לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם