קייטרינג בטבע
6 / 100

קייטרינג בראשון לציון

חברת קייטרינג בטבע מציעה שירותי קייטרינג בראשון לציון, אם אתם גרים בראשון לציון הוא מחפשים חברת קייטרינג בעלת ניסיון של שנים שהיא יודעת להכין אוכל טעים ואיכותי במחיר הוגן אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר עבור אירוע שאתם מתכננים.

 

תוכן העיניינים

קייטרינג בראשון לציון

קייטרינג בראשון לציון עלויות

 

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על עלויות האירוע שלכם.

  • סוג התפריט (תפריט בשרי, תפריט צמחוני, תפריט טבעוני, תפריט פרימיום) 
  • מספר האורחים שמגיעים לאירוע
  • מיקום האירוע, אזור גיאוגרפי בארץ
  • איזו עונה בשנה
  • יום בשבוע (יתכן תוספת תשלום עבור אירוע בסוף השבוע)

 

קייטרינג בראשון לציון תפריטים

חברת קייטרינג בטבע מציעה תפריטים לקייטרינג בראשון לציון, מרכז הארץ, או בשאר איזורי הארץ. יש לנו תפריט מנגל על האש פסיסי, תפריט קלאסי (התפריט המומלץ), תפריט פרימיום, תפריט טבעוני. אשמח להציע את התפריט המתאים ביותר עבורכם על פי האירוע אותו אתם מתכננים. ישנם תפריטים המתאימים לחתונות chek2 תפריטים המתאימים לבר מצווה או בת מצווה. אנו מציעים גם תפריטים עבור ערב חברה וימי הולדת.

במידה ואתם מחפשים לחסוך בהוצאות, ומעוניינים תשמור על תקציב מוגבל יש לנו את הפתרונות המתאימים לכך.

בין היתר יש אפשרות בתפריט בשרי על האש להזמין אך ורק שירותי הקייטרינג עבור הבשר והכנה טוב כלומר צוות אשר מביאים את הבשר והכין על האש טעים ואיכותי הכולל הגשה מהודרת בבופה מפנק. אנו מאפשרים לכם להביא את הסלטים, את השתייה להביא מבעוד מועד, בדרך זו אנו מאפשרים לכם לשמור תקציב נמוך יותר כאשר אנו אחראים אך ורק לבשר ואתם סוגרים את שאר הפינות.

 

קייטרינג בראשון לציון אוכל טבעוני

חברת קייטרינג בטבע יודעת האחים תפריט טבעוני מזמין, טעים, ובריא במידה ואתם מעוניינים לעשות אירוע עם אוכל טבעוני. אורחים רבים פנו אלינו אחרי שזכו לטעום מהאוכל הטבעוני שלנו, לא פעם שמענו שמענו שזה האוכל הטבעוני הטעים ביותר שיצא להם לטעום.

חברת קייטרינג בטבע עושה גם אירועים טבעוניים וגם אירוע על האש על-פי ביקוש של הלקוח. חברת קייטרינג בטבע מציע גם שירותי השכרה של ציוד בין אם מדובר בציוד ישיבה או זולה בנים אתם מעוניינים בכלי הגשה מפורצלן (בהזמנה רגילה אנו מביאים כלי במבוק חד פעמיים מתכלים במהירות)

 

קייטרינג בראשון לציון סוגי האירועים

חברת קייטרינג בטבע מציעה סוגים שונים של אירועים עם שירותי קייטרינג טעים, חומרי גלם טריים, עם אוכל איכותי וצוות מקצועי.

שירותי הקייטרינג מתאימים לסוגים שונים של אירועים :

חתונות, בר מצווה ובת מצוות, כנסים, אירועי חברה, ימי הולדת ועוד. אם אתם מחפשים שירותי קייטרינג בראשון לציון תוכלו לפנות אלינו דרך האתר ולקבל הצעת מחיר עבור האירוע שלכם.

הצוות שלנו נוהג להגיע בין שעתיים וחצי לשלוש שעות לפני תחילת האירוע על מנת להתמקם ולהכין את האוכל על מנת שיהיה חם וטרי ברגע שרוצים לאכול בזמן המתוכנן.

השפים שלנו מיומנים בהכנת אירועים עם מספר מוזמנים רב, אירועים קטנים לקבוצה מצומצמת של אנשים, אירועי בוטיק, אירועים עם אוכל יוקרתי. פנו אלינו ותקבלו הצעת מחיר התואמת את התקציב שלכם.

מספר אנשי הצוות הנשלחים לכל אירוע מטעמינו משתנה לפי מספר אורחים הצפויים להגיע לאירוע.

חברת קייטרינג בטבע תשמח להציע לכם את שירותיה על-פי דרישתכם במידה ואתם כבר יודעים מתי מתוכנן האירוע שלכם וכמה האורחים צריכים להגיע כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את אחת התפריטים שלנו ולקבוע איתנו את כל הפרטים הרלוונטים, מוזמנים לפנות אלינו במייל, בטלפון, או בוואטסאפ ונשמח לענות לכם בהקדם. מקווים שתצטרפו לכל הלקוחות המרוצים שלנו שזכו לטעום מהקטיירינג המשובח של קייטרינג בטבע.

קבל הצעת מחיר לאירוע