קייטרינג בטבע
8 / 100

קייטרינג בחיפה

גם אתם מחפשים שירותי קייטרינג בחיפה? הגעתם למקום הנכון קייטרינג בטבע אשמח להציע לכם מגוון תפריטים עבור האירוע שלכם. קייטרינג בטבע נותן שירותי קייטרינג ברמה הכי גבוהה שיש במחירים שפויים והוגנים נקודה השפים שלנו מקצוענים אמיתיים ומיומנים להכנת אוכל טעים וטרי לכל סוגי האירועים אולי כמויות שונות של משתתפים בעיני מדובר באירוע בוטיק עם מספר נמוך של אנשים בין אם מדובר באירוע של כמה מאות אנשים.

תוכן העיניינים

קייטרינג בחיפה

קייטרינג בחיפה עבור חתונה

קייטרינג בטבע מציעה שירותי קייטרינג לחתונות במידה ואתם מתכוונים להתחתן וצריכים קייטרינג בחיפה במחיר אטרקטיבי, עם צוות אדיב ומיומן, אוכל וטעם משובח קשה שמוכ על המקום נשמח להציע לכם תפריט המתאים לחתונה בהתאם למספר האורחים שלכם, ולתקציב שלכם.

פעמים רבות כאשר מדובר באירוע של חתונה יש עניין עם הכשרות. בצד אחד של המשפחה חשוב לו מאוד עניין הקשורות, למשפחה אחרת זה בכלל לא משנה מה הכשרות כלומר באיזו דרגה של כשרות המזון והקייטרינג אותו מזמינים לחתונה. לקייטרינג בטבע יש פתרונות רבים לדרגות השונות של הכשרות. אנו מחזיקים מטבחים שונים עם תעודת כשרות שונות על פי הדרגות השונות הקיימות בשוק. תוכלו לבחור את האופציה אשר הכי מתאימה לכם על פי אורך החיים שלכם והאמונות שלכם.

קייטרינג בחיפה עלויות

במידה ואתם מתכננים לעשות אירוע קייטרינג בחיפה כדאי שתדעו מה האפשרויות שלכם מבחינת תקציב נקודה בין היתר חשוב לדעת לכמה אנשים מיועדת הארוכה האם יש ביניהם ילדים נקודה הפרטים על אלו יכולים להשפיע על העלויות של האירוע וכן בחירת התפריטים מאפשרת משחק עם עלות עבור ראש. בכלל אפשר לומר ש הגורמים הבאים הם המשפיעים העיקריים על עלויות האירוע:

  • מספר האורחים
  • סוג התפריט
  • עונה בשנה
  • מיקום גיאוגרפי בארץ
  • יום בשבוע (אמצע שבוע או סוף שבוע)

 

קייטרינג בחיפה סוגי תפריטים

קייטרינג בטבע מציעה מספר תפריטים שונים ומגוונים עבור האירוע שלך. אנו מציעים תפריט על האש עם בשר טרי ואיכותי, ישנם תפריטים בסיסיים יותר בעלות נמוכה יותר וישנם תפריטים מפנקים יותר לבעלי תקציב רחב יותר. עלות אירוע משתנה גם האם תוסיפו עבור האורחים שלכם שירותים נוספים כמו קינוחים, בר קפה, ציוד להשכרה במידה ואתם זקוקים (יש לה כוחות של שוכרים מאיתנו שולחנות וכיסאות עבור האירוע שלהם, אנו מציעים גם צלחות וסכום מהודרים שעשוים מפורצלן, כמו כן אנו מציעים גם צלחות וכלי אוכל חד פעמיים מהודרים אשר עשויים מבמבוק מתכלה וטובים לסביבה מבחינה אקולוגית.

קייטרינג בחיפה אוכל טבעוני

שורה חדשה לאחרונה המיקוד של קייטרינג בחיפה עם אוכל טבעוני עלה מאוד. ניכר כי נושא הטבעונות תפס מאוד בשנים האחרונות בישראל וגרם לה הרבה אנשים להיות מודעים לעניין ולשנות את התפריט היום יומי שלהם. ישנם אנשים שהפכו לטבעונים לחלוטין, יש אנשים שמנסים להמעיט במוצרים אשר מגיעים מהחי ומתעשיית החלב, וכמובן יש אנשים שהם אומניבורים כלומר אוכל יכול בין היתר גם מזון טבעוני גם מזון צמחוני וגם מזון בשרי.

במידה ואתם מעוניינים לקבל תפריט טבעוני עם מנות טבעוניות עבור האורחים שלכם אתם יכולים לפנות אלינו כמו כן גם אם מדובר רק בחלקם האורחים שלכם איתן לבקש מנות טבעוניות לצד התפריט הלא טבעוני.

קייטרינג בטבע מציע מגוון מנות טבעוניות טעימות גם עבור אנשים שאינם טבעונים, לקוחות רבים טעמו מהאוכל הטבעוני שלנו וחזרו אלינו אם ביקורות נהדרות ובטן מלאה אחרי שזללו בהנאה את המנה הטבעונית. אם הגעתם עד כאן ואתם עדיין מתלבטים למי לפנות, אני מפצירים בכם לא להסס ולשלוח לנו פנייה באתר.

קבל הצעת מחיר לאירוע